ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
سرخط خبرها

تخلف دو کارمند باشگاه استقلال تایید نشد| چه کسی دروغ می‌گفت؟

  • کد خبر: ۱۸۳۸۲۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تخلف دو کارمند باشگاه استقلال تایید نشد| چه کسی دروغ می‌گفت؟
دراولین جلسه بازپرسی رسیدگی به تخلف دو کارمند باشگاه استقلال (نادری و نصیری) مشخص شد هیچ یک مرتکب خطایی نشده‌اند و تمام خبرسازی‌های اخیر دروغ بوده است!
گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمان قابل توجهی ذهن اهالی فوتبال و هواداران استقلال درگیر ماجرای پاک شدن ایمیل‌های مربوط به آمانوف بود. مدیران سابق استقلال از طرفی خبرهایی را درباره دو کارمند این باشگاه نشر داده بودند که در آن ادعا شده بود کارمندان نوتیس‌های آمانوف را سر از خود پاک کرده‌اند اما با حضور کارمندان باشگاه استقلال در اولین جلسه بازپرسی روشن شد که هیچ یک از این ادعاها صحت نداشته است.

فرزاد نادرى، مترجم ريكاردو ساپينتو، كه نامش در اين پرونده مطرح شده بود با ارائه مستنداتى در اين خصوص توضیحاتی داده که جالب توجه است:« من پيش از اين هم اعلام كرده بودم اين ادعا دروغ و يك تهمت مشخص است كه البته خوشبختانه در مرحله اوليه رسيدگى اين ادعا رد و پرونده مختومه شد. در اين ادعاى غير واقعى آنقدر موضوعات متناقض و عجيبى مطرح شده كه واقعا نمى‌توانيم منبع انتشار اين دروغ‌ها را پيدا و شكايت كنيم. آقاى محمدرضا بيات، عضو حقوقى باشگاه، در جلسه‌اى به من اعلام كردند ايميل‌هاى خروجى ارسال شده باشگاه پاك شده در حالى كه ايميل آمانوف ايميل ورودى و دريافتى است و البته اين ادعا از اساس دروغ است. برخى هم ادعا كردند ايميلى پاك شده كه از جانب باشگاه تحويل ما شده در حالى كه اصلا اين آدرس ايميل را خود من ايجاد كردم و اين ادعا هم دروغ بود.»

نادری درادامه توضیحات خود گفته:« پرونده شكايت از من و بهنام نصيرى در تاريخ ١٩ تيرماه تشكيل شد. بر اساس ابلاغيه نتيجه بازپرسى كه در سامانه هم قابل مشاهده است اين شكايت از اساس رد شده و پيگيرى آن نشان مى‌دهد پرونده مختومه اعلام شده؛ چون اين ادعا دروغ و بهانه‌گيرى بود. مقصرانى كه به پيغام‌هاى شفاهى و نوتيس‌هاى مكتوب آمانوف بى‌توجه بودند حالا مسئول فسخ قرارداد و خسارت اين شكايت هستند. اين افراد بارها در حضور همه اعضاى باشگاه گفتند آمانوف محكوم مى‌شود و دستش به جايى بند نيست. حالا هم مسئوليت اقدامات خودشان را قبول كنند. آقاى حجت كريمى درست گفت كه ايميلى پاك نشده چون اينها سناريوى ساختگى عاملان اين فاجعه بود. ٥٠٠ هزار دلار به استقلال خسارت زدند و مى‌خواهند با داستان‌سازى از حقيقت فرار كنند. البته حق شكايت و اعاده حيثيت براى من هم وجود دارد كه در اين مدت چنين تهمت زشتى را در رسانه‌ها شنيدم و خواندم و البته از بعضى رسانه‌ها هم گله دارم بدون هيچ مدركى چنين ادعا و تهمتى را عليه كن مطرح كردند.»

حالا این سوال مهم مطرح است که به راستی چرا مدیران سابق استقلال باز هم در ماجرای آمانوف به هواداران این باشگاه دروغ گفته‌اند و با تهمت زدن علیه دو کارمند باشگاه ذهن افکار عمومی را منحرف کرده‌اند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->